Moi, uusi vuosi ja hellätunteiset hmm... pakkastuneet ilmat, jopa järjet jäässä? :D


Tuli tämäkin vanha taru toistamaan itseään. Vaikka jos sen tuosta paperista sitten tänään tähän.


Halusin sinun kanssa olla jonkin aikaa, ehkä aina


Kerran jääkiekkoa pelatessani, ja ihan tosissaan.

Nauhat ja kaikki. Kentän laidalla kopissa puetaan.


Myöhempinä vuosina kun riisutaan. Pelkään satuttavani sinua.

Ehkä tiedän että tulen tekemään niin.

En pyydä anteeksi, se on muille kuin minulle.

En pyydä anteeksi, et ole ensimmäinen.


Kerro minulle kuka olen ja en ole.

Pelasta minut huudan ja et pelasta.

Itseni vuoksi ja sinua silti muistan.


Jätän koska on pakko.

Pelkään sinua.

Pelkään mihin joudun kanssasi.


En ole enää.

Et ole.

Leikkikalu.


Se on kesä taas ja minä kovetan kasvoni.

En halua mökille kanssasi.

Joka kerta haluan, mutta miksi lyöt ohi kun haluat minua satuttaa?

Joku päivä vielä...


Vihaisit edes minua.

Ei.

Kuuntele minua.

Rakasta itseäsi. Ja anna tilaa.

_______________________


- Nännännää ette saa kiinni "Lintu"

Musiikkia - Green Day Waiting