Screenshot_1.jpg

 

Ei se ole kuule ok että kurkkaat siitä ikkunasta keittiöön vaikka asunkin alakerran oven vieressä.

Ja ei ole kiva että sinä tai sun kaverit puhkoo mun auton renkaan.

 

Ajatteleppa omalle kohdalle. Jos suuttuisin oikeasti.

 

Mitä sä vihaat? Uhkasinko sua niin paljon? Sait mitä halusit. Ole tyytyväinen.

 

Ja sitten vielä samaan pöytään baarissa tulet kertomaan että voisit hommata aseen.

 

Miltä se nyt pitäis tuntua?

Häpesin silloin jo puolestasi. Tulit siihen ruikuttamaan.

 

Kehuit kuinka olet ollut toisten torpilla.

 

No en sua suutele silti. Kaveri. Joka kerta köyrsit niskas kun nähtiin ettet saisi turpaan.

Vaikka olin yksin.

 

En mä sua pelkää, pitäskö sulle jo suuttua. Kun et usko.

Syö ne saatanan sanasi niin silti olen sulle saman velkaa.

 

Sinä et ole minulle mitään. Etkä ollut. Etkä tuu olemaan. Pyyhkäistävä paska mattoon.

Joku muu pani sanansa hellemmin.

 

Ja se matto on tämä postaus.

 

Screenshot_4.jpg